Un aumentu di 100 volte in l'efficacità salva milioni di vite! I novi micelle elimineranu finu à u 70% di l'infezioni fungi

 NEWS    |      2023-03-28

undefined

A dimensione di u fungu hè apprussimatamente uguale à a particella di coronavirus, è hè 1,000 volte più chjuca di un capeddu umanu. In ogni casu, i nanoparticule di novu ingegneria sviluppati da i scientisti di l'Università di l'Australia Meridionale sò efficaci in u trattamentu di fungi resistenti à a droga.


A nova nanobiotecnologia (chjamata "micelles") creata in cullaburazione cù l'Università Monash hà capacità straordinaria per luttà contra una di l'infizzioni fungali più invasive è resistenti à a droga - Candida albicans. I dui attraenu è repellenu i liquidi, facenduli particularmente adattati per a spedizione di droga.


Candida albicans hè un levitu patogenu opportunisticu, chì hè estremamente periculosu per e persone cun sistemi immune compromessi, in particulare quelli in l'ambienti di l'uspidale. Candida albicans esiste in parechje superfici è hè notu per a so resistenza à i droghe antifungali. Hè a causa più cumuna di infizzioni fungi in u mondu è pò causà infizzioni gravi chì affettanu u sangue, u core, u cervellu, l'ochji, l'ossi è altre parti di u corpu.


U co-investigatore Dr Nicky Thomas hà dettu chì i novi micelli anu fattu un avanzu in u trattamentu di l'infizzioni fungi invasive.


Queste micelle anu una capacità unica di dissolve è catturà una seria di droghe antifungali impurtanti, per quessa, migliurà significativamente a so prestazione è l'efficacità.


Questa hè a prima volta chì i micelli di polimeru sò stati creati cù a capacità inherente di impedisce a furmazione di biofilms fungi.


Perchè i nostri risultati anu dimustratu chì i novi micelli elimineranu finu à u 70% di l'infizzioni, questu pò veramente cambià e regule di u ghjocu per trattà e malatie fungi.