E cellule cerebrali agiscono da cavalli di Troia per guidare i virus che invadono il cervello

 NEWS    |      2023-03-28

undefined

Coronavirus pò infettà i periciti, chì hè una fabbrica chimica lucale chì produce SARS-CoV-2.


Quessi SARS-CoV-2 di produzzione lucale ponu sparghje à altri tipi di cellule, causendu danni diffusi. Per mezu di stu sistema di mudellu migliuratu, anu truvatu chì e cellule di supportu chjamate astrociti sò u scopu principale di sta infezzjoni secundaria.


I risultati indicanu chì un modu potenziale per SARS-CoV-2 per entre in u cervellu hè attraversu i vini sanguini, induve SARS-CoV-2 pò infettà i periciti, è dopu SARS-CoV-2 pò sparghje à altri tipi di cellule cerebrali.


I periciti infettati ponu causà inflammazioni di i vini sanguini, seguitu da coagulazione, infartu o sanguinamentu. Queste cumplicazioni sò osservate in parechji pazienti SARS-CoV-2 ammessi in a unità di terapia intensiva.


I circadori avà prughjettanu di fucalizza nantu à u sviluppu di cumminazzioni mejorati chì cuntenenu micca solu periciti, ma ancu vini sanguini chì ponu pompà u sangue per imite megliu un cervellu umanu cumpletu. Attraversu questi mudelli, pudemu acquistà una cunniscenza più profonda di e malatie infettive è altre malatie di u cervellu umanu.