Credi? A luce blu chì ferisce l'ochji pò scatenà a via di signalazione Wnt di u sviluppu embrionicu

 NEWS    |      2023-03-28

undefined

Wnt hè attivatu da i receptori nantu à a superficia cellulare, chì attivanu una cascata di reazzioni in a cellula. Troppu o troppu pochi signali pò esse catastròficu, chì rende assai difficiuli di studià sta via cù tecniche standard chì stimulanu i receptori di a superficia cellulare.


Duranti u sviluppu embrionariu, Wnt regula u sviluppu di parechji organi, cum'è a testa, a spina, è l'ochji. Mantene ancu e cellule staminali in parechji tessuti in l'adulti: Ancu se a signalazione Wnt insufficiente pò causà fallimentu di riparazione di tissuti, pò purtà à una signalazione Wnt elevata in u cancer.


Hè difficiuli di ottene l'equilibriu necessariu per mezu di metudi standard per regulà sti camini, cum'è l'estimulazione chimica. Per risolve stu prublema, i circadori disignanu a proteina di u receptore per risponde à a luce blu. In questu modu, ponu sintonizà u livellu Wnt aghjustendu l'intensità è a durata di a luce.


"A luce cum'è una strategia di trattamentu hè stata aduprata in a terapia fotodinamica, chì hà i vantaghji di a biocompatibilità è senza effettu residuale in l'area esposta. In ogni casu, a maiò parte di e terapie fotodinamiche usualmente utilizanu a luce per pruduce chimichi d'alta energia, cum'è spezie d'ossigenu reattivu. Senza. distinguendu trà tissuti nurmali è tessuti malati, a terapia mirata diventa impussibile ", Zhang hà dettu: "In u nostru travagliu, avemu dimustratu chì a luce blu pò attivà i viaghji di signalazione in i diversi compartimenti di l'embrioni di rana. Prevemu u dirittu L'estimulazione spaziale definita di a funzione cellula pò attivà. alleviate a sfida di a toxicità off-target ".


I circadori anu dimustratu a so tecnulugia è verificatu a so adattabilità è a sensibilità favurendu u sviluppu di a spina è di a testa di l'embrioni di rana. Ipotisavanu chì a so tecnulugia puderia ancu esse appiicata à altri receptori ligati à a membrana chì anu dimustratu difficiuli di mira, è ancu altri animali chì sparte a via Wnt, per capisce megliu cumu questi percorsi regulanu u sviluppu è ciò chì succede quandu finiscinu.


"Mentre continuemu à espansione u nostru sistema sensibile à a luce per copre altre vie di signalazione basiche per u sviluppu embrionicu, furniremu à a cumunità di biologia di u sviluppu cun un inseme di strumenti preziosi chì ponu aiutà à determinà i risultati di u signale daretu à parechji prucessi di sviluppu", disse Yang. .


I ricercatori speranu ancu chì a tecnulugia basata in luce chì utilizanu per studià Wnt pò illuminà a riparazione di tissuti è a ricerca di u cancer in i tessuti umani.


"Perchè u cancer implica di solitu segnali attivati ​​eccessivamente, imaginemu chì l'attivatori Wnt sensibili à a luce ponu esse aduprati per studià a progressione di u cancer in e cellule viventi", disse Zhang. "Cumbinatu cù l'imaghjini di e cellule vive, seremu capaci di determinà quantitativamente ciò chì pò trasfurmà e cellule normali in cellule cancerose. U limitu di u signale furnisce i dati principali per u sviluppu di trattamenti specifichi mirati in a medicina di precisione in u futuru ".